Vieme vypnúť EGR ventil v rôznych typoch riadiacich jednotiek u dieselových aj benzínových motorov. EGR ventil za určitých podmienok vracia výfukové plyny naspäť do sacieho potrubia a tým ho časom značne zanáša. V niektorých prípadoch sa EGR ventil začne zasekávať, čo tiež spôsobuje problémy s chodom motora (veľmi ťažký štart, zhasínanie motora, kolísanie otáčok, efekt vynechávania valcov). 

Asi v 70% prípadoch sa EGR ventil dá odprogramovať z riadiacej jednotky. V ostatných prípadoch použijeme špeciálne zariadenie, ktoré EGR ventil nasimuluje pre riadiacu jednotku a tá pracuje v normálnom režime, ako by bol EGR ventil v poriadku. V tomto prípade treba EGR ventil zaslepiť, aby sa výfukové plyny naďaľej nedostávali do sacieho potrubia.

Z našich skúseností:

Veľmi často VW GROUP 1.6TDi - riadiaca jednotka PCR 2.1 - auto ide v núdzovom režíme, nepravideľný chod.


OPEL s benzínovými motormi - kód motora Z14XE, Z16XE, X14XE, X14XE,X14XEL X16XE X16SZR,X16XEL,C14SEL

V tomto prípade je potrebné použiť emulátor a je potrebné zaslepiť EGR ventil.

  

 


Opel Frontera, Vectra 2,2 DTH - riadiaca jednotka na čerpadle a EGR chladený vodou - špecialita :)

 

Facebook

Powered by Spearhead Software Labs Joomla Facebook Like Button
Copyright © 2020 decoding-service. All Right Reserved.